In cadrul sedintei Consiliului Facultatii de Administratie si Afaceri din data de 15 noiembrie 2016, a fost prezentata situatia alegerilor studentilor reprezentanți în Consiliul Facultății de Administrație și Afaceri și Senatul Universității din București. In urma celor prezentate, Consiliul Facultății  a hotarat refacerea intregului proces de alegeri pentru studentii reprezentanti in Consiliul Facultății de Administratie si Afaceri si Senatul Universitatii din Bucuresti.
Mai jos sunt postate metodologia actualizata privind alegerile, noul calendarul de alegeri si celelalte documente cu privire la procedura de alegeri.

Calendarul alegerilor este următorul:
21-22 noiembrie: va avea loc depunerea candidaturilor;
23-28 noiembrie: campania electorală;
5 decembrie: primul tur al alegerilor, între orele 12:00-18:00;
7 decembrie: al doilea tur al alegerilor, între 12:00-19:00.

Prin urmare, cei care doresc să facă parte din Consiliul facultății și Senatul Universității sunt rugați să-și depună candidaturile în format fizic la Secretariatul FAA, între orele 12:00-14:00, în perioada 21-22 noiembrie.

 

Metologia alegerilor si procesul verbal pot fi descarcate de AICI!

Derulează în sus