Să ne cunoaștem!

+ 1
Voluntari
activi
+ 1
Proiecte
anuale
+∞
Momente
împreună

DESPRE NOI

Despre noi

În anul 2009, din dorința de reprezentare studențească, a fost fondată Asociația Studenților din Administrație și Afaceri, o organizație studențească, non-profit și non-guvernamentală din București, cu peste 100 de voluntari.

Aceasta este singura asociație reprezentativă la nivelul Facultății de Administrație și Afaceri din cadrul Universității București și are în vedere crearea unui context favorabil dezvoltării studenților, axându-se pe mai multe direcții, precum: educația non-formală, expunerea oportunităților de angajare și socializare.

ASAA promovează lucrul în echipa, solidaritatea și susţine conceptul de voluntariat, oferind studenţilor şansa de a lua contact cu experţi din domeniile studiate în cadrul facultăţii prin organizarea de training-uri, dezbateri, workshop-uri, conferinţe, consiliere şi proiecte care îi vor pregăti pentru piaţa muncii.

Fiecare generație ASAA-istă a dorit să creeze o legătură din ce în ce mai puternică cu studenții facultății și totodată, a dorit să arate tuturor că voluntariatul studențesc poate deveni un stil de viață de care nu mai vrei să te desparți.

VALORILE ASAA

VALORILE ASAA

Cum ne valorificăm potențialul?

Creăm legături între studenți, le oferim posibilitatea de a se distra în stilul specific studenției și organizăm totodată proiecte și evenimente prin care reușim să construim un context favorabil pentru dezvoltarea studenților, oferindu-le diferite oportunități de angajare și educație non-formală.

Voluntarii ASAA-iști sunt mereu pregătiți să vină în sprijinul tuturor studenților, iar cu ajutorul partenerilor, reușesc să creeze oportunități și experiențe de un real interes în mediul academic.

Ce ne motivează?

Dorința noastră de implicare își găsește motivația în potențialul studenților pe care îi reprezentăm și în viziunea pe care o avem asupra evoluției acestora în mediul studențesc.

Știm că fiecare dintre ei poate ajunge o persoană de succes, de aceea tot ceea ce oferim noi este un cadru de dezvoltare pentru a aprofunda și a aplica cunoștințele dobândite în urma cursurilor și totodata, suntem un punct de lansare deoarece credem în fiecare dintre ei și știm că prin pasiune și devotament vor putea „muta munții din loc” în domeniul pe care au ales să îl studieze și nu numai.

DEPARTAMENTE ASAA

DEPARTAMENTE ASAA

fr
Fundraising

    În departamentul de Fundraising, voia bună, creativitatea și persuasiunea sunt elemente cheie ce ajută membrii să își întreprindă activitatea. Obiectivul departamentului de Fundraising al Asociației Studenților din Administrație și Afaceri este de a obține sponsorizări, cu scopul de a îmbunătăți cât mai mult condițiile în care se desfășoară evenimentele organizate în cadrul asociației. De asemenea, activitatea departamentală are în vedere atât stabilirea unor noi parteneriate, cât și consolidarea celor existente.

mk
Marketing

    În cadrul acestui departament este vorba despre creativitate, spontaneitate, dinamism și creație în realizarea materialelor grafice menite să prezinte activitatea asociației în mediul extern. Activitatea din cadrul departamentului de marketing se trăiește la intensitate maximă, membrii fiind conectați atât cu mediul intern cât și cu interesele publicului țintă . Astfel, acesta reprezintă un liant între cele două medii de activitate, o punte de legătură între Asociația Studenților din Administrație și Afaceri și părțile pe care aceasta le reprezintă și cu care colaborează.

organizare
Organizare evenimente

    Creativitatea, spiritul de echipă si inovația caracterizează activitatea departamentului Organizare Evenimente. Are în vedere aspecte precum găsirea unor locații potrivite pentru desfășurarea proiectelor, amenajarea spațiului cu diferite elemente decorative, dar și încheierea unor colaborări pe termen lung între administratorii locațiilor și ASAA. Totodată, departamentul se ocupă de realizarea coffee break-urilor din cadrul evenimentelor, asigurarea sălilor și îndrumarea participanților către locațiile în care se desfășoară proiectele.

proiecte
Proiecte

    Departamentul de proiecte are la bază inițiativă, perseverență și entuziasm, acesta fiind responsabil de obținerea finanțărilor pentru proiectele organizate de asociație. Voluntarii se ocupă de scrierea proiectelor și depunerea acestora la call-urile de finanțare. Unul din call-urile la care depunem proiecte este cel de la MTS (Ministerul Tineretului și Sportului) unde înaintăm proiecte precum “Școala de vară” sau „O altfel de educație”.

pr
Relații Publice

    Departamentul de Relații Publice are ca principale obiective promovarea asociației, a Facultății de Administrație și Afaceri, precum și a proiectelor desfășurate de acestea, în rândul studenților, viitorilor studenți ori a partenerilor. Totodată, toate informațiile, evenimentele și amintirile ASAA-iste trec prin filtrul departamentului de Relații Publice înainte de a fi publicate pe social-media, acesta reprezentând astfel un liant între mediul intern și cel extern.

hr3
Resurse Umane

    Departamentul de Resurse Umane asigură bunul demers al asociației și buna dezvoltare a voluntarilor acesteia. Principalele responsabilitați ce îi revin sunt: recrutarea anuală a voluntarilor, dezvoltarea și motivarea acestora, cât și premierea lunară a celui mai activ voluntar. Membrii departamentului se ocupă de identificarea nevoilor voluntarilor ASAA, de organizarea cursurilor de formare, a trainingurilor, dar și a activităților de grup; toate acestea ajutând la dezvoltarea lor personală și profesională.